Rezolvare wow

De când s-a născut soră-mea (acum 8 ani),tot ceea ce a ținut de tehnologie a avut un accident mai mult sau mai puțin major.

După ce s-a terminat perioada mersului de-a bușilea și a început să descopere lucrurile din mediul înconjurător,a început să strice.:)) Și ce este mai interesant de stricat decât lucrurile mari cu piese mici?

Și astfel a început “Apocalipsa Marie”! :))

Telecomanda a avut de suferit,pe lângă faptul că a rămas fără baterii (de cele mai multe ori) ,a ajuns ca în loc de capac să aibă un biet carton pentru că cineva s-a gândit că îi stă mai bine așa.

Apoi telefoanele au fost luate la rând.Ale părinților nu au pățit nimic major pe când ale mele..STRICATE,FĂRĂ BUTOANE,CU BATERIA SUPRAÎNCĂLZITĂ ȘI ZGÂRIATE PE DISPLAY!

Știi momentul ăla când crezi că ești hopeless și nu mai crezi în nicio rezolvare?Well,așa am fost eu când am achizițonat prima tabletă.Toate bune și frumoase până când soră-mea s-a gândit de fapt că i-ar sta mai bine tabletei fără folie.

DexterAndDeedeeCând am văzut cu cât patos o dezlipește,m-am simțit ca Dexter când îi spunea  surorii lui,Dee Dee,să nu apese niciun buton.

totuși..

Tableta a rămas “dezbrăcată” în ciuda eforturilor mele de a pune folia.Soră-mea a făcut fățuca de cățel milog iar eu trebuia să repar situația până se prindeau ai mei.

Ce am făcut?

Un prieten,văzându-mă pusă pe gânduri mi-a recomandat un produs nou,abia lansat pe piață:”Îți mai aduci aminte când îți spuneam de soluția aceea inovatoare nemțească,WOWFIXIT?Acum este răspunsul la problema ta!” 😀 Încrezătoare în spusele lui,am dat un search pe Google.

Ce am aflat?

anamariapopa.com-blog-wowfixit-post-gadget-it-tech-presentationWowFixit este un produs proaspăt lansat în România și este una dintre cele mai bune soluții pentru a avea grijă de ecranul dispozitivelor tale. Este o soluție care se aplică pe ecranul telefonului, tabletei, laptopului sau chiar smartwatch-ului pentru a le proteja. Soluția se întărește după aplicare și devinde un strat asemănător sticlei, cu proprietăți incredibile: fără bule la aplicare sau după (așa cum se întâmplă în cazul foliilor obișnuite), este ultra-rezistent la zgârieturi, anti-bacterian și invizibil.Calitatea excepțională promisă de WowFixit este asigurată printr-un gel de protecție care are în componență silicat de titan. Este foarte ușor de aplicat și poate fi utilizat pe orice suprafață de sticlă. Stratul final este impermeabil, antibacterian și non-toxic, fiind o soluție organică. Originalitatea produsului este dată de realizarea prin nanotehnologie, astfel acoperind toate neregularitățile de pe suprafața display-ului, protejându-l și conferindu-i duritate de până la 9H, asemănătoare proprietăților diamantelor.

De asemenea, dat fiind procesul de aplicare, nu există riscul apariției de bule, cum se întâmplă în cazul foliilor de protecție. Mai mult, soluția nu afectează calitatea afișajului și nici rezoluția camerei telefonului, culorile rămânând la fel de intense și luminozitatea la fel de puternică.

După citirea și recitirea temeinică a informațiilor,mi-am zis că “l-am apucat pe Dumnezeu de un călcâi”,atât eram de fericită că am găsit soluția ideală.:))

De unde se poate achiziționa?

Pachetul WowFixit se poate achiziționa online,la prețul de 59 lei cu transport gratuit dar va fi  disponibil și în puncte de vânzare în toată țara. La parteneri și distribuitori, va putea fi achiziționat din Carrefour Colentina București, Grand Arena Berceni București, Auchan Militari București, Golden Plaza Baia Mare și Iulius Mall Cluj.

Mai mult..

Se poate folosi pe lentilele ochelarilor cât și pe monitorul laptopului. 😀

1 comment

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

