Povești cu supereroi

Marvel-Comics-Super-ofertaSunt o geek!Citesc multe cărți,mă uit la filme cu super eroi și scriu pe blog!

Nu cred că am spus vreodată că sunt înnebunită după personajele de la Marvel.Am văzut toate seriile de filme precum:Hulk,Iron Man,Batman,Superman,Spiderman și ultimul dar nu cel din urmă,Deadpool(la care am râs cu lacrimi!).

Nu cred că există persoană care să nu fi văzut măcar una din seriile cu super eroi.thor1Nu e ca și cum nu aș fi analizat in detaliu “pătrățelele” lui Thor jucat de Chris Hemsworth sau nu mi-a plăcut felul în care Batman a fost jucat de tumblr_mo5ok4zSoT1qbmslxo1_500Christian Bale.What?!?Sunt fată,mai privesc și din unghiul ăsta! 😀

De regulă îmi place și povestea cum este concepută,aștept să mi se dea mindfuck :)) Acum,am început seria de la The Flash.Îmi place că apare și Oliver,personajul principal din Arrow. 😀

Din păcate,nu am reușit să văd Batman vs. Superman.Am auzit multe păreri pro și contra și sunt tare curioasă,în legătură cu povestea,efectele speciale și coloana sonoră.Ai observat vreodată,cât de faine sunt melodiile puse în momentul potrivit? 🙂

Eu sunt un om care ascultă foarte multă muzică.Nu contează dacă e o melodie veche sau în genul trap,o melodie dintr-o coloană sonoră sau o melodie de la o reclamă.Important e să aibă acordurile necesare și un mesaj.

Nu știu dacă stii dar,pentru prima data in Sala Palatului, se va realiza un mix intre o orchestra traditionala si o orchestra virtuala, generata de calculator. Sonoritatea a peste 320 instrumentisti se va auzi in concert. 45 instrumentisti vor fi fizic prezenti aici, restul de 275 instrumente vor fi generate in timp real, folosind echipamente hardware cu performanta de peste 330 de Gigaflops, 96 GB RAM si reverberatia filarmonicii din Vienna. Este o unire de forțe care va face ca în Sala Palatului din București să răsune soundtrack-uri ale filmelor celebre cântate de peste 300 de instrumentiști. Show-ul care impleteste muzica de film, cu orchestra, cu tehnologia, laserele si efectele multimedia este cel mai inovativ si mai tehnologic avansat concert de muzica de film si va avea loc pe data de 27 aprilie, la Sala Palatului.

The Masterpiece Experience, show-ul epic al anului, este primul mix de orchestră tradițională și virtuală format din 320 de instrumentiști in care in premiera mondiala iPad-ul, iPhone-ul si electroencefalograful vor fi folosite de producatorul, dirijorul, pianistul-informatician Ciprian Costin ca instrumente muzicale sau mijloace de a potenta muzica simfonica reinterpretata din coloana sonora a filmelor Interstellar, Dark Knight, Batman vs. Superman, semnata de Hans Zimmer si Thomas Bergersen de la Two Steps From Hell.

Îți poți achiziționa bilete de aici.Se epuizează dacă mai stai pe gânduri 😀

12976942_10154615154001840_6391057849808663050_oDacă nu te-am convins încă,trebuie să vezi trailerul!Aici ai linkul. 😀 Când m-am uitat prima dată la trailer,mi s-a făcut pielea de găină :))

 

 

 

 

2 comments

Add Yours
  1. Movie Zone

    Sa stii ca mie mi-a placut Batman Vs Superman in ciuda cronicilor negative, cred ca se afla la nivelul celorlalte “filme super-eroice”…cat despre concert, daca as fi din Bucuresti cu siguranta as fi interesat sa fiu prezent.

    Like

Lasă-ți amprenta aici

