Taxi?

Hai să îți spun o întâmplare.

only-new-yorkers-would-understand-2În decembrie,anul trecut,a fost ziua unui bun prieten.Culmea,că și pe 26 decembrie,a doua zi de Crăciun,în ziua în care oamenii ies din casă ca să își mai “dea burțile jos”după masă voluptoasă de Crăciun.

Eu stau la 12 kilometri de orașul Galați și ca să ajung,trebuie să iau un autobuz care,bineînțeles a întârziat.Sună telefonul:“Mai întârzii?”Răspunsul meu a fost:”În 10 minute ajung și eu!(deși nici nu pecasem de acasă) 😦 “De la 2/3 minute întârziere am ajuns la 20 de minute.Nu era mai binre dacă puteam să prevăd asta?Mi-ar fi fost de folos o aplicație precum GTI TAXI care să mă scoată din necaz.Dacă nu știi despre ce aplicație e vorba,îți dau imediat detaliile.

taxi_003GTI TAXI este o aplicație mobilă lansată recent în România, gratuită, disponibilă atât în Google Play cât și în App Store, care pune în legătură directă șoferii de taxi și clienții care folosesc un smartphone și doresc o călătorie cu taxiul.

Principalul avantaj al aplicației este că permite înregistrarea în sistem a tuturor șoferilor eligibili (care au atestat, licență valabilă etc), indiferent de compania cu care au un contract în derulare.

Astfel, orice client care are aplicația instalată pe telefon nu mai este nevoit să aștepte identificarea unei mașini libere în dispeceratul unei anume companii de taximetrie, ci poate alege orice mașină/șofer din zonă, dispus să-i preia comanda.

Deci,ecuația este simplă:clientul mulțumit,șoferul este de încredere iar la călătoria următoare vei apela cu încredere la aplicația GTI TAXI.

*Mi-am făcut și eu cont,are un meniu simplu ce îți facilitează o navigare ușoară și nu trebuie să aștepți până ți se ia comanda.Nu ai nimic de pierdut,dimpotrivă ai numai de câștigat. 😀

Aplicatia GTI TAXI se poate descărca gratuit din App Store (iOS) sauGoogle Play (Android), în funcție de tipul telefonului pe care îl folosești.

Atunci când vei rămâne cu ochii-n soare din cauza unui taxi comandat,să îți aduci aminte de sugestia mea :))

2 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

