Ganduri catre fostul




Ca orice povestitor,trebuie sa ma asigur ca ratacitorii care se delecteaza cu cateva randuri scrise in graba,sunt pregatiti sa afle gandurile mele…pentru ca,viata unui om este pur si simplu,un labirint de povesti si decizii ce duc la crearea altor ..capitole…


De ceva timp nu prea imi gasesc locul..este o perioada de tranzitie ce nu imi da pace..totul la exterior pare ok,chiar am mai luat in greutate..dar pe interior ma rod multe intrebari…la care nu imi doresc sa le aflu raspunsul deocamdata.Este ciudat sa vrei si sa nu vrei,in acelasi timp un lucru…

Ma uit pe geam afara..este soare si este miros de vara..imi repugn orice amintire ca sa nu mai clachez..ca sa nu ma mai doara..Ciudat sau nu,simt ca acum,dupa mult timp,nu mai avem treburi neincheiate..ca ala a fost momentul nostru,si atat.Nu am epatat ,nu am stralucit ci doar a fost un inceput promitator si s-a incheiat fulgerator..

Facand o retrospectiva,a tot ceea ce s-a intamplat in ultima perioada..ai fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat..pentru ca am trait totul la intensitate maxima si ca am invatat ca oamenii nu se schimba.De aceea,iti mulltumesc..pentru un buchet de amintiri frumoase si pentru spinii in care m-am intepat.

Nu pot sa ma pronunt ce sentiment nutresc fata de tine..dezamagire,furie,frustrare,confuzie..totul e amestecat..Candva am fost sigura de ce simteam pentru tine dar acum..este greu sa imi dau seama ce simt..Nu vreau sa ma plang sau sa ma victimizez..Asta era cuvantul “victimizare”..si.. “disperata”.Este greu sa tii cu disperare la cineva si sa iti alunece printre degete (din nou)..Sentimentul asta l-am trait doar cu tine..

Acum ascult melodia “When the beats drops out” si are un vers in care spune..”When the beat drops out
and the people gone/we still be there, still be there/for me “…aproximativ asta am scris si eu pe spatele pozei..Din pacate,nu o sa imi pot onora niciodata acea promisiune..


   Tine minte ziua de marti…eu oricum o sa fac asta..

Am avut momente cand,pur si simplu imi apareai in minte,si iti vedeam zambetul..Ti-am adorat intotdeauna zambetul si felul senin de a privi lucrurile..Nu cred ca ne vom mai vedea peste ani si coincidente nu vor mai fi..nu te pot ierta in momentul asta si nici in alt moment..Si acum,din playlistul meu care avea optiunea “shuffle”,a inceput melodia “Singuri in doi”…alta coincidenta extraordinara..

Mi-a fost frică..să te pierd..pentru că erai tot ce mi-am dorit…

Nu iti pot purta pica..ai facut ce ai simtit.Dar tine minte,ca “persoana de la celalalt capat al firului”,nu era la fel de afectata precum era..si iti declara dragostea si spunea ca s-a schimbat sau ca erai tot ce isi dorea..cat de mult te poti insela aici..si iti pot demonstra,atat eu cat si persoanele care au fost cu mine…Tine minte ca pentru mine erai o prioritate.

Am crezut ca,vei fi ultimul tip din viata mea…persoana cu care imi voi petrece tot restul vietii,la bine si la rau.

..desi nu imi sta in fire..nu mai am cuvinte..nu mai stiu ce sa mai zic.Stau de vreo 10 minute cu degetele pe taste..si nu stiu ce sa mai scriu..imi venea in cap seara aia..in care ne-am despartit..si nu imi mai trebuie cuvinte..


Ne-am grabit sa fim ceea ce ne doream si am avut un sfarsit tragic…

                         Cam asta e tot.

4 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

