Dragă tu..

                                                        

  Dragă tu,

Este o vreme ploioasă afară şi mă afund în cărţile pe care le citesc şi de pe care lucrez,şi unele pasaje mă duc cu gândul departe,la nişte amintiri ascunse bine sau poate mai bine “lăsate acolo că stau bine”.Şi aşa,m-am hotărât să-ţi scriu o scrisoare..
Tu cum mai eşti?
Te-am mai văzut cu noii prieteni,sau nu ştiu cum să le zic..Este ciudat să te văd cu persoane pe care nu le suportai şi acum râzi până la urechi şi eşti so close friend.Noi oamenii avem multe măşti şi roluri de interpretat.

Avem rolul de iubit,prieten,soră,amică…şi nu suportăm critica..Şi din cauza asta,ne creăm un scut şi ne motivăm alegerile spunând că suntem incompatibili ca persoane,caractere etc..
Am văzut că m-ai dat la block pe site-ul de socializare ,la care nu mai eram de mult prieteni acolo..Nu mi s-a părut în regulă gestul tău dar nu am cum să îţi spun asta..

Ne vom întâlni peste ani şi poate că,prin absurd,vom zâmbi la ce vom rememora…In schimb iti doresc tot binele din lume,sper ca esti fericit…
Ignoranţa îi va răni întotdeauna pe oameni..pentru că este dureros şi sâcâitor să nu ţi se alimenteze mânia şi adrenalina.Mi-ai spus acum mult timp că te deranjează lucrul acesta dar..nu ai făcut niciodată ceva în privinţa asta.Îţi mulţumesc că pentru un moment,ai fost sinceră şi mi-ai mărturisit.Dar ca să ştii,întotdeauna ai căutat la mine problema pe când la tine,crede-mă,sunt multe.Poate într-un târziu,îţi vei da seama că şi tu greşeşti,şi vei ieşi din “stratosfera spirituală” pe care o promovezi..

Când te-am cunoscut,am apreciat firea ta rebelă şi frumuseţea de care epatai…şi încă un detaliu m-a captivat..faptul că degetele tale erau împodobite cu inele de diferite mărimi şi modele..mi-a dat impresia că purtai o rozetă..Mi-a plăcut atitudinea ta wild.
Îţi mai aduci aminte când am stat în şcoala gimnazială împreună?Şi mama ta te tundea “castronel”?Nu o să uit niciodată cât de diferite eram..tu tipa serioasă şi eu aia “nebună”.Am trecut prin o grămadă de momente..primii fiori ai iubirii,primul sărut,prima beţie,prima victorie.Iar acum esti departe..si iti merge foarte bine..Esti una din putinele persoane care imi lipsesc…Sper sa ne intalnim peste ani si ani..si sa fim amandoua implinite pe toate planurile..

Am crescut impreuna si mi-ai ascultat toate problemele..imi esti ca un frate..dar din alta mama..Sper sa reusesti sa devii fotbalist..meriti!O sa fiu intotdeauna alaturi de tine..O sa imi aduc aminte cu drag ca te-am leganat pe picioare si erai o gogoasa pufoasa cu ochi verzi…

Acum doua zile m-ai sunat..ne vedeam si noi dupa o perioada lunga de timp..am trecut prin multe impreuna….despartirea alor tai etc..Esti o prietena foarte buna care a fost sincera si ma sprijina in orice….Si eu voi fi intotdeauna alaturi de tine..

                                                   
Draga tu,
asta este scrisoarea mea,
iti doresc toate cele bune….


2 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

