The first prize!

Am primit primul meu premiu pt.blog!!!!
Deci ,da! Am primit primul meu premiu ,si anume : Liebster awards care se adreseaza blogger-ilor care au sub 200 de followers.

Urmatoarele lucruri le am de facut:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei care ţi-a nominalizat blogul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine pe care vrei să le afle şi ceilalţi.
3. Răspunde la întrebările formulate de cel care te-a nominalizat şi inventează la rândul tău un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi vei nominaliza.
4. Nominalizează 11 bloggeri pe care îi admiri şi care au mai puţin de 200 de followers şi premiază-i. (simbolic)
5. Anunţă-i şi pe ei că au luat un Liebster, ca să aibă de ce să se bucure.

1. Premiul l-am primit de la Anne careia ii multumesc pe aceasta cale!>:D<

2.1.I’m old.I’m nineteen!:))
2.2.Sunt in febra Bacului.:s
2.3.Sunt o tipa amuzanta,cu capul in nori,”nebuna” cum mi se mai spune(dar in sensul bun:D)
2.4.Am o sora de 5 ani la care tin enorm!:x
2.5.Ador sa ma uit la filme si seriale.Ultimul film a fost Povestea Cenusaresei 3.:x Iar o parte din serialele mele favorite:Castle,Scandal,Anatomia lui Grey,Aproape legal,Pe muchie de cutit,Cu sange rece,Sotia perfecta..:D
2.6.Spun ce ma deranjeaza pe fata si ei bine,asta ma face sa par nesuferita.:D
2.7.I’m too talkative.:))
2.8.Sunt cam emotiva..God!!!!..Mama m-a facut dintr-un material reciclat cred…:s
2.9.Imi place sa citesc.
2.10.Nu pun etichete.Judec omul dupa fapte.
2.11.Imi place sa visez.I’m a daydreamer.:d

3.Acum ar trebui sa raspund la intrebarile lui Anne!:)
a.Ce iti place sa faci?
Imi place sa citesc,sa ma uit la filme cu ceva de rontait,sa scult muzica,sa ma joc cu sora mea,si…sa ma pliiimb mai ales in sezonul cald.

b.Esti multumit de ce ai realizat pana acum?
Hmm..nu as putea sa zic da sau nu..dar intr-o oarecare masura da.Peste cativa ani o sa pot da un raspuns mai exact.Intotdeauna este loc si de mai bine.:)

c.Care sunt planurile tale de viitor?
Termin liceul bineinteles si intru la facultate.:) plus cele ce o sa vina dupa aceasta.

d.De ce ti-ai facut acest blog?
Imi doream atat de mult sa-mi expun ideile intr-un mod original(credeam eu) asa ca am creat writtingcafe.:)

e.Daca ai putea sa zbori,ai zbura?
Da.Ar fi interesanta aceasta experienta.

f.Ti-e frica de esec?
Da..:s Cred ca oricine are constiinta este putin infricosat de acest dead end.

g.Care este cel mai mare vis al tau?
Hmm..cel mai mare vis al meu este sa calatoresc(dar nu singura..daca se poate cu the right one) in Germania-Berlin si urmatoarele…:)

h.Ce admiri cel mai mult la ceilalti?
Admir sinceritatea si buna dispozitie.

i.Cât de importanţi au fost cei din jur în alegerile pe care le-ai facut în viaţă?
Nu stiu daca am fost influentata de cineva in deciziile pe care le-am luat..La liceul la care sunt acum,am intrat deoarece mi se parea ca seamana cu Hogwarts(Harry Potter).Ai mei nu au fost de acord dar totusi I’m here:D.Poate ca sunt unele decizii pe care mi-as fi dorit sa nu le fi luat..

j.Dacă ai avea de ales intre familie şi carieră ce ai alege?
Pe amandoua.:D
k. Cum te vezi peste 10 ani?
God!!
Cred ca voi logodita..nu stiu daca cu copil..desi adoooor copiii!!:x
Voi calatori asta-i sigur..
Cu un apartament pe faleza Dunarii de unde voi privi rasaritul si apusul..:x
Si.voi fi iubita si voi iubi…

 Intrebarile raman aceleasi.
Ofer premiul urmatoarelor bloguri:
                             

2 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

