Shine bright like a diamond!

Salutare!
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat!:-s
Imi pare rau si voi incerca sa fiu constanta desi nu cred ca voi reusi data fiind situatia de anul asta:BAC-ul:-S
Am crescuuut…desi nu cred ca inca constientizez varsta(19 ani!):)).In dimineata zilei de 19 ani m-am simtit ca si cum implineam 16/17 ani.:( Weird what can I say?:))Just me..

Eh..O sa fie bine.
Desi am trecut printr-o gramada de schimbari si care bineinteles vor continua…Ultimele 2 luni au fost atat de pline si tensionate incat am ajuns sa fiu obosita atat fizic cat si psihic…Si bineinteles aceasta faza va continua pentru ca abia este inceputul anului.Abia la sfarsitul lunii iulie voi putea rasufla usurata.Dar pana atunci va trebui sa rezist cu stoicism.

Am observat ca o data cu inaintarea in varsta cei din jur asteapta mai mult de la tine..vin mai multe responsabilitati..Iar dupa intrarea la facultate voi fi vazuta ca o persoana adulta in devenire..Desi mie mi se da si acum varsta de 16 ani maxim!:)))Bineinteles mi se datoreaza si staturii dar si firii copilaroase pe care(Slava Domnului!) inca activeaza in persoana mea!


Ziua de 19 ani mi s-a parut o zi ca oricare alta.Mi-am primit cadourile de pe lista pe care am facut-o in septembrie exceptand una dintre ele..pe care evident o sa mi se indeplineasca in timp..:( I’m gonna wait..
*Desi nu a intrecut-o pe cea de 18 ani!:x Imi aduc aminte ca persoana cu care mi-am petrecut ziua de majorat mi-a spus ca aceasta va fi o amintire frumoasa atunci cand ma voi gandi la ea!Si asa a fost!:x

Dar inca lipseste ceva..nu stiu ce..sau stiu ce si nu recunosc..hmm..
Inca meditez si intre timp imi ocup timpul cu pregatirea individuala la romana,istorie,geografie..:-s
Dureros..mai ales la istorie..Mi se amesteca toate informatiile desi incerc sa le invat logic!:((


Plus ca vreau sa va multumesc pentru vizualizarile multe pe care le-a adunat blogul meu datorita voua!:*
Inseamna ca va plac subiectele cu care incerc sa aduc putina culoare!:)

4 comments

Add Yours
  1. Anne

    N-ai mai trecut pe aici de mult!
    Nu conteaza ca nu o sa fii constanta pe aici ,dar macar sa mai treci asa, din cand in cand. Te mai eliberezi si pe aici de stres.
    Vai , nici nu vreau sa imi inchipui cum e sa ai 19 ani. Imi imaginez ca presiune e teribila.
    Mult succes la BAC ,de pe acum!
    xoxo

    Like

  2. Liliput

    Anne ma bucur ca apreciezi blogul meu.Desi sper ca nu am plictisit lumea de pe aici cu subiectele din viata mea.:-S

    Nu vreau sa te sperii dar daca pici in anul de Bac cu probleme auxiliare,trebuie sa incerci sa ramai pe linia de plutire.Nu este usor..recunosc..dar trebuie sa fii tare!:)

    In rest,o sa incerc sa postez mai des!:*
    Multumesc frumos pt.urari!>:D<

    Like

Lasă-ți amprenta aici

