Que esta pasando mi amor? Ay

>Situatie recenta<


Hei,buna.Ma mai stii?Nu stiu daca iti mai aduci aminte de mine..Ei..stii..o pustoaica de 17 ani(inca ii aveam),acum 18..cam imatura de fel,copilaroasa…peste care ei bine ai dat din greseala..hmm..Nu nu..nu-i bine..

Bunaa..ce mai e nou…Mnu..nici asa..fir’ar sa fie

So..hei..ce mai faci..(gata perfect..il trimit)


*x. is offline..



Si este greu..Si m-am chinuit putin sa il scriu…Normal,este normal sa se intample asa..el s-a schimbat si nu am niciun drept sa ma amestec.Cred ca ma considera o bagacioasa…



*Y is on

Hi wazzzup!Ce mai faci?

Numele tau imi aduce aminte de norisori pufosi si o ploaie calduta de vara.

*Eu:stii..vorbim mai tarziu.pa pa
Eu:offline..

2 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

