Long time ago…

Salutare tuturor!!!!(din nou)

So,astazi am aflat ca parintii mei vor implini….:-O 15 de ani de relatie anul acesta.Oau!!!Eu tin sa ii felicit inca o data..si la inca 40;;).Eu una sunt fascinata de relatiile si de casatoriile de durata si unde dragostea este la fel ca la inceput.Pentru ca sunt cupluri in care monotonia isi face tiptil tiptil aparitia.Mie si 2 ani mi se pare mult(am destule exemple in grupul de prieteni).Cateva minute bune am ramas fara cuvinte..pentru ca mi se pare super..mult..dar si frumos deopotriva….:”>.Si cum mama a deschis subiectul relatii,am intrebat-o cum poti sa stai langa o persoana atat de mult timp..Am primit un raspuns pe masura.Mi-a spus ca intr-o relatie dai si peste rele si peste bune,faci compromisuri si ajungi sa convetuiesti,sa-ti construiesti viata in doi.A mai tinut sa adauge ca nu crede ca exista relatie care merge pe roze.Totul se intampla o data cu scurgerea timpului.Treci peste momentele triste si te bucuri de cele fericite.X_X
Si am mai avut o singura intrebare care a pus-o pe mama in dificultate.Am intrebat-o daca stii cand trebuie sa te casatoresti cu persoana respectiva.Din ce am inteles eu….O sa descoperi singura!;;)
Oricum,tin sa ii felicit pe cei care reusesc sa intretina o casnicie sau o relatie timp indelungat!!!Cheers for them!!! \m/

                                                                   

                                                                  
                                                             

2 comments

Add Yours

Lasă-ți amprenta aici

