Imperfectul=Mai mult ca perfectul

Salutare tuturor!!!
Ce ne face sa fim diferiti?
Sincer…nu stiu daca suntem la fel,pentru ca fiecare este unic in felul sau.Nu se vor gasi niciodata doua persoane la fel,nici macar gemenii,despre care se spune ca sunt foarte diferiti.
Recent,am iesit cu o buna prietena sa ne plimbam cu rolele pe faleza orasului.si astfel,plimbandu-ne cu rolele am inceput sa dezbatem mai  multe subiecte.Stiti,ca de regula ajungi sa dai dintr-un subiect in alt subiect.De ea,Criss si  Sunshine ma simt mai pe aceeasi lungime de unda,.Dar Ramona(Ea) este putin mai…nebuna decat mine(o sa ma corupa…intr-o buna zi:)).Mi-a povestit niste intamplari,care m-au facut sa rad(pana la lacrimi),si s-au terminat cu exclamatia:”Esti nebuna,nu alta!”.Si asa,am ajuns la intrebarea:”Noi cum suntem?Diferite sau la fel ca ceilalti?”.Ramona a zis ca suntem diferite,ca suntem mai nebune si mai ciudate de felul nostru.Ca ba visam prea mult,ba ca ne comportam intr-un fel..si exemplele pot continua.
Eu una,cred ca suntem ca ceilalti dar diferite.Pentru ca depinde de cum te percepe lumea(nu ca m-ar interesa) sau cum esti tu de fapt,ca persoana.Ieri,la ora de jurnalism,am avut ca invitat special pe un reporter de la un ziar local.Si acesta ne-a pus intrebarea:”Se duce cineva la jurnalism?Si daca da,stiti ce presupune aceasta meserie?”.Cum se asternuse o liniste mormantala,raspunsul nu a intarziat sa apara.
“3 lucruri de baza:Fii curios,fii corect,scrie adevarul!”Nu te lasa corupt,pentru ca nu mai poti iesi din cercul acesta vicios.Dar,depinde de fiecare.Daca te imbeti de putere si autoritate,o sa sfarsesti…rau.A cam bagat spaima in mine..cat de cat..desi acesta are infatisarea unui om obosit si sleit de puteri.Iar cireasa de pe tort a fost concluzia acestuia:”Daca ar fi sa-mi aleg din nou profesia,nu mi-as alege-o pe cea de jurnalist!”
Super.Cred ca va intrebati ce cauta acest subiect in acest articol.Am facut trimitere la faptul ca daca esti stapan pe tine si nu te pot influenta cei din jur,esti DIFERIT fata de ceilalti.Ai un atu in fata celorlalti.Dar daca nu?
Daca planeta ar fi plina numai de oameni perfecti,ar fi o societate plictisitoare unde nu ar fi loc de greseli,si monotonia s-ar instala,treptat.
So,ce credeti?

4 comments

Add Yours
  1. lettersfromlaunna

    I agree with you, the world would be pretty boring if we were all perfect, besides… I believe perfection is a myth. No that we shouldn't work towards it but that we are humans and because we are, we are not perfect. I love the variety of people, I am quirky and I like being that way. I am who I am and I am happy with that:) Awesome blog 🙂

    Like

Lasă-ți amprenta aici

