Heroes

Salutare din nou!!!:)

Care ne sunt modelele,exemplele pe care le urmam?

“Heroes”,in traducere erou,inseamna conform DEX-ului, persoană care se distinge prin vitejie și prin curaj excepțional în războaie, prin abnegație deosebită în alte împrejurări grele ori în muncă. .Adica,mai pe scurt,o persoana inzestrata cu calitati care face lucruri marete.Dar aceste exemple le gasim si in viata de zi cu zi,trebuie doar sa fim atenti la detalii.:)

  • Personajele de la Tv?Care dau in penibil,fara a le pasa,pentru ca sunt constiente ca fac rating si astfel isi castiga existenta?Daca stau bine sa ma gandesc,apreciez aceste “personaje”pentru ca au curajul de a da in penibil si a-i infrunta pe ceilalti,care au prejudecati..
  • Personajele din mass-media?(cantareti,scriitori,s.a)Care isi exprima sentimentele prin acordul versurilor si al liniei melodice..(precum Lil’ Wayne,Adele,Bruno Mars,Eminem).Acestia sunt de apreciat pentru ca realizeaza un colaj al unei experiente intr-o melodie,descriindo sumar dar la obiect.Sau scriitori,debutanti pe bloguri sau cei care si-au castigat faima prin exploatarea unor subiecte tabu(existenta vampirilor sau a vrajitorilor)-precum Stephanie Mayer-seria “Twilight” sau J.K.Rowling-seria “Harry Potter”.Eu ador ambele serii de carti…le-am citit pe nerasuflate..pot spune..M-au atras prin complexitatea detaliilor si a actiunii.Iar acum,scriitorii iubitori de fictiune incearca sa creezee ceva nou,demn de atras tanara generatie(si unora chiar le iese).
  • Dar sa tintim mai aproape.Dar grupul de prieteni?Constituie un model pentru noi?Eu pot spune ca da.Pentru ca fiecare are momente,mai bune sau mai rele,si le depaseste intr-un anumit fel.Unii sunt curajosi si infrunta realitatea asa cum este ea si altii…o iau pe ocolite..si ajung la punctul dorit.Esecurile   din dragoste sau continuitatea acestora ne maturizeaza si ne constituie o viziune asupra greselilor care au fost comise si nu se vor mai repeta.
  • Dar parintii?Surorile?Fratii?Eu pot spune ca exemple primesc in fiecare zi din partea surorii mele..care imi da cate o lectie in fiecare zi:)))Nu va ganditi la cine stie ce..doar ca are un mod destul de ingenios de a actiona in anumite situatii.De exemplu,ieri  a mama a spus ca atunci cand va avea curaj ,v-a conduce.Dar face sora mea:”Pai de ce ii spui nu lui tati de fiecare data cand te pune sa conduci?”.So,nu va puneti cu ea:))Iar,parintii,nu mai dau exemple pentru ca intr-un fel sau altul ei ne ofera un exemplu de viata.
  • So,voi ce spuneti?Am dreptate?Voi ce exemple aveti?Pe care le urmati?



    5 comments

    Add Yours
    1. Anne

      Hey!
      Eu de obicei nu comentez ,insa citessc[ ceva gen ochii din umbra :))) ].
      Eu personal n-am deocamdata un exemplu clar , dar “fur” orice imi place ,de unde apuc. Daca de exemplu imi place mesajul unei melodii ,sau un citat dintr-o carte sau o expresie folosita de o persoana , de multe ori imi creez contextul necesar sa folosesc ce-am invatat.

      Eu am comentat in schimb pentru altceva : “J.K.Rowling-seria “Harry Potter”.Eu ador ambele serii de carti…le-am citit pe nerasuflate..pot spune..” .Cu asta m-ai dat gata. Eu sunt un pic cam (mult) obsedata de Harry Potter. Am devorat cartile intr-o saptamana si acum sunt in cautare de fanfiction de calitate :D.

      Like

    2. Liliput

      Hey,Anne!!!Mersi pentru comentariu.Si eu sunt genul care “fura” din melodii so..suntem pe aceeasi lungime de unda.;)Si eu am devorat seria Harry Potter..de mai multe ori..nu mi-a ajuns o singura o data:)) Iar seria Aurg..oh doamne,deci am fost pasionata din clasa a 7 a pana..acum:))

      Like

    Lasă-ți amprenta aici

    