Dezlegare la..inghetata

Salutare tuturor!!!
Acest articol il scriu intr-o atmosfera foarte relaxata,cu melodia lui “Sean Paul-She doesn’t mind”, data pe repeat.Caldura de afara m-a “sechestrat” in casa…doar pe timpul dupa-amiezei pentru ca este…prea caald.
Si acum…cu o lingurita in inghetata mea cu vanilie si nuci…(daca vreti va trimit prin posta expres:))
Articolul in sine este despre inghetata..singurul lucru care ne mai racoreste vara(bine..si sucul inghetat dar si paparuda ..pe care am incercat-o asta vara..si culmea s-a prins bronzul..sa nu mai spun ca mi-a fost turnata o galeata cu apa rece ca gheata din cap pana in picioare..dar trecem peste:D).
Asa,vara(care la noi este primavara:)),pot sa mananc cata inghetata vreau..pentru ca acum nu-mi fac griji ca ma va putea durea gatul…sau poate?ei,pana acum nu am patit nimic..so…dar matusa mea imi spunea ca durerea de gat,vara,se trateaza cu inghetata..destul de convenabil zic eu:D
Bine,dar sunt unii care racesc vara(asa ca mine),si atunci nu mai poti aplica “remediul” acesta…
Dureros,sper sa nu mi se mai intample si anul acesta.
Voi ce spuneti?Nu am dreptate?

3 comments

Add Yours
  1. lettersfromlaunna

    I love ice cream, it is one of my weaknesses but I am giving it up so that I can get into shape… once I am at my goal, I will allow myself a treat of really good ice cream… this one looks so delicious, yummmy…. 😉

    Like

Lasă-ți amprenta aici

