A new start

“I only miss you when I’m breathing
I only need you when my heart is beating
You are the color that I’m bleeding
I only miss you when I’m breathing
Salutare tuturor!
Si uite ca a venit si primavara!
Eu adoor vremea asta si profit cat de cat de ea:)


Si uite ca timpul trece indiferent daca iubim,daca suferim,daca visam sau luptam pentru ceva.La concluzia asta am ajuns.Cam tarziu,dar mai bine mai tarziu decat niciodata.Cand a inceput vremea aceea urata ma gandeam ca o sa treaca asa de greu timpul pana va veni primavara.Dar uite ca a si aparut…si dragostea pluteste nai nult ca niciodata prin aer.


Si pentru ca nu pot sa sterg un articol,cum ar fi cel de pe 24 februarie o sa-l anulez in articolul asta,pentru ca intr-o luna s-au intamplat multe.Va voi spune doar pe scurt:Se pare ca nu sunt facuta sa iubesc sau  sa fiu fericita.Si nu sunt facuta pentru relatii.Nu mai vreau sa incerc.Pentru ca ma indragostesc foarte repede si de persoanele care nu trebuie.Stiu ca multi dintre voi ar spune ca fac o prostie,si ca va aparea the right one…bla bla bla..dar pur si simplu mi se pare atat de nedrept…si m-am hotarat sa renunt…pentru o vreme vreau sa-mi fac ordine in ganduri..nu va ganditi ca o sa ma calugaresc sau ca nu o sa ma casatoresc(ca totusi de abia am 18 ani..deci mai am pana la casatorie) dar aici este un dead end…si stop!Si sa nu mai spun ca atunci cand mi se pune pata pe cineva,este dupa mult timp si dupa multi “esuati” cum le spun eu…

Ii invidiez pe cei care au relatii de lunga durata si se inteleg super bine.Of…
Nu stiu daca vi s-a intamplat ca atunci cand incepeti o noua relatie sa va faceti o sumedenie de planuri si sa va ganditi in viitor(cum ar fi 2-3 ani) si totul sa se rupa deodata..Nu pot sa va explic sentimentul asta..Dar este dureros…

In fine,am observat ca fetele se ataseaza foarte mult de “iubitii”lor si depun mult suflet.Oare asa este si din partea “lor”?Sau “ei” se gandesc ca toate fetele sunt la fel si relatia actuala va fi asemanatoare ca cea anterioara?Mi se pare nedrept…pentru ca nu incearca…

Cat de naiva pot fi..of..

Punctul meu “forte”…


P.S.Imi pare rau pentru atitudinea mea  si  ca ma descarc prin scris..Asa sunt eu…

Just a simple one…

2 comments

Add Yours
  1. Greta

    well…nu stiu cum sa-ti zic, dar te inteleg al naibii.cred ca, in fond, fiecare avem notat acolo, undeva, prin agenda lui Jessus, destinul nostru, povestea noastra si ca in ciuda vointei noastre, lucrurile se vor intampla oricum.Multa putere de munca.

    Like

  2. Liliput

    Multumesc,draga mea.Si stiu de ce ma intelegi(de vina fiind intamplarea de saptamana trecuta).

    Si al naibii ca numai mie mi se intampla de astea…weird..nu?:(

    Oricum mult succes la blogarit;)

    Like

Lasă-ți amprenta aici

