Un articol intarziat:)

Salutare tuturor!!!
Cam asa pot spune de ultimul  sau penultimul articol de pe anul acesta.Si ca sa fiu in ton cu atmosfera de sarbatoare vreau sa va prezint ceva.Am citit de curand un articol,despre studiul Stelei din Bethleem.Un astronom britanic,pe nume Mark Thompson,considera ca miscarea stelei bethleemice poate fi explicata prin alinierea( din acea perioada) a planetei Jupiter la constelatia Leului.Astfel spus,Jupiter s-a apropiat destul de mult de cea mai stralucitoare stea(Regulus) a constelatiei Leului.Daca aceasta supozitie este valabila,Cei Trei Crai de la Rasarit au considerat un semn ceresc “miscarea ciudata” a planetei Jupiter.Ba mai mult,aceasta inseamna ca in decursul calatoriei lor care a durat aproximativ 3 luni,Jupiter s-a deplasat mereu spre vest.
In fine,totul ramane la latitudinea fiecaruia.Unii sunt deschisi la nou iar altii nu.Asa ca unele lucruri nu le poti schimba.Dar sa revenim la articolul propriu-zis.
M-am gandit ca pe final de an as putea sa-mi prezint o lista “neterminata”de dorinte,care as vrea sa mi se implineasca in viitorul apropiat.O sa mai adaug daca o sa-mi vina si altele pe parcurs.
WISH LIST

1.SA INTRU LA FACULTATE(la jurnalism sau la PR….vedem:)
2.SA-MI GASESC DE LUCRU.
3.SA MA INTRETIN SINGURA.(caci nu-mi place sa depind de cineva…)
4.SA BEAU CEAI IN TURCIA.
5.SA MA DAU CU PARAPANTA.
6.SA IAU PERMISUL DE CONDUCERE.
7.SA-MI IAU O MASINA ROSIE.
8.SA PRIMESC O BURSA.(Londra sau S.U.A de preferat..)
9.SA MA MUT IN LONDRA SAU S.U.A.
10.SA MA DUC IN VACANTA IN MALDIVE CU GEO(blonda).stie ea de ce:))
11.SA INFIINTAM CAFENEAUA LA CARE VISAM EU,GEO,JOJO,MANU SI CRISS
12.SA FAC BUNJEE-JUMPING.
13.SA SCAP DE OCHELARI.
14.SA PRIMESC/CUMPAR UN TELEFON TOUCHSCREEN.
15.SA FAC CURSURI DE WEB-DESIGN SI SA-MI GASESC CEVA UTIL DE FACUT CU ELE.
16.SA MAI CRESC PUTIN.(macar 1,70..dar fara tocuri:))
17.SA MA FAC REMARCATA IN DOMENIUL JURNALISTIC.
18.FIND SOMEONE BRAVE WHO CAN RICH MY HEART.(pe gustul meu..desigur:))
19.SA CALATORESC IN JURUL LUMII.
20.SA FAC VOLUNTARIAT.
21.SA INVAT SA MERG PE BICICLETA.(poate ma invata cieneva?!:))
22.SA MA MUT CAT DE CURAND IN CASA DIN SENDRENI.

Niste lucruri naive si puerile,nu?:))

In fine,daca imi mai vin dorinte pe parcurs, o sa le adaug.
Nu cred ca vi s-a intamplat dar eu pot sa zic ca m-au terminat pocnitorile astea.Pentru ca sunt nelipsite de vreo 3 zile incoace.Oare de ce nu si le pocnesc in cap??X(
Pana data viitoare..adica anul viitor…cele mai frumoase urari de bine..

3 comments

Add Yours
  1. M.C

    Ai observat bine,Claudiu.Lucruri care sa ma tina ocupata si departe de Romania dar intai si intai trebuie sa vad daca o sa am sorti de izbanda si dupa aceea pot rasufla usurata:P

    P.S.Spuse cel care are 1.70:)):))Tie iti este usor sa vorbesti:P

    Like

Lasă-ți amprenta aici

